A Duna-Agrotrade Kft. komplex infokommunikációs fejlesztése
Projekt címe: A Duna-Agrotrade Kft. komplex infokommunikációs fejlesztéseProjektzárás időpontja: 2022.03.03.
Támogatás összege: 5,71 millió forint
Támogatás mértéke: 40%
A beruházás keretében a megvalósult IKT fejlesztés révén a Duna-Agrotrade Kft szerteágazó tevékenységének komplex informatikai hátterének fejlesztése valósult meg, amely nagy mértékben megkönnyítette és leegyszerűsítette a vállalkozás dolgozóinak a munkáját. A több mint 14 millió Ft-os beruházás 5,714 millió forint vissza nem terítendő európai uniós támogatás, 7,143 Ft-os visszatérítendő hitel, 1,428 FT saját erő segítségével valósult meg.
A Duna-Agrotrade Kft. 1993-ban alakult, székhelye Mohácson, fióktelepe Garán található. A vállalkozás anyavállalata elsősorban mezőgazdasági termeléssel és -szolgáltatással foglalkozik, a Duna-Agrotrade Kft. kereskedelmi, szolgáltató és ipari profillal rendelkezik. Az árbevétel legjelentősebb része műtrágya és gabona (búza, árpa, repce, napraforgó, kukorica, zab, vetőmag) kereskedelméből származik. A műtrágya kereskedelme mellett egyre nagyobb hangsúlyt kap az egyedileg kevert saját gyártmányú műtrágya értékesítése. A termékág jelenleg növekedési szakaszban van. A cég a fentieken túl növényvédőszereket értékesít, ill. szállítási-, tárolási-, mezőgazdasági szolgáltatást is nyújt; mezőgazdasági termeléssel, dohánytermékekkel nem foglalkozik. Azzal, hogy a cég az elmúlt években saját termékkel jelent meg a piacon, mely tevékenység egyre hangsúlyosabb a stratégiában, olyan kitörési pontot talált, amire piaci igény mutatkozik.
A GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02262 projekt keretében hét vállalati folyamatmenedzsment és e-kereskedelmi modul, felhőalapú online üzleti szolgáltatás került bevezetésre. A WinNER integrált ügyviteli és vállalatirányítási rendszer 20 éves ügyvitel- és számítástechnikai fejlesztői munka (pénzügyi, számviteli, áruforgalmi, kül-és belkereskedelmi rendszerek) és több, mint 100 cégnél történt bevezetés, alkalmazási támogatás során szerzett tapasztalatok felhasználásával készült. A kialakított rendszer és adatmodell segítségével sikeresen integrálható a pénzügyi, gyártási és kereskedelmi tevékenységének teljes vertikuma. A programrendszer támogatja a teljes körű vállalati minőségi rendszer (TQM, ISO) üzemeltetését is. A nagymegbízhatóságú adatbázis szerver tranzakcióvédelme kizárja az esetleges adatvesztést, inkonzisztens állapot kialakulását. A technológia lehetőséget biztosít a vállalati fejlődés, növekedés miatt később szükségessé váló hardver-bővítés követésére, a sokféle támogatott környezet miatt akár platformváltás során is átvihető, portolható a rendszer.
A projekt keretében az alábbi modulok bevezetése valósul meg:
- Kereskedelmi alaprendszer, szerződés kezelés, dokumentumkezelés, e-mail menedzsment.
- Készletgazdálkodás, gyártás követés, gyártási folyamat menedzsment
- Listaszerver és riportgenerátor, projekt és készlet-kontrolling
- Készletgazdálkodás, beszállítói rendszer
- Mobil vezetői információk, email menedzsment, dokumentum kezelés
- Pénzügyi alaprendszer, deviza- és házipénztár
- Mobil vezetői információk
A fejlesztésre kerülő informatikai rendszer révén a felgyorsult a cég értékesítési tevékenysége, munkavégzés körülményei javultak, kollégáink sokkal hatékonyabban tudják elvégezni a feladataikat, a felszabaduló kapacitások révén más feladatokra is tudnak koncentrálni, ez hozzájárul ahhoz exportlehetőségeink bővítéséhez, az üzemi eredményünk növeléséhez.
A 290/2014. (XI. 26.) Korm. rendelet szerinti kedvezményezett járásban megvalósult projekt, és a 4 fő foglalkoztatásához és megtartásához járult hozzá, továbbá megerősítette a vállalkozás piaci pozícióját, hozzájárult a helyi gazdaság fejlődéséhez.
További információ kérhető:
Szegner Imre
Telefonszám: 30/9273580
Email-cím: imre.szegner@duna-agrotrade.hu